قسمت اول آموزش ویدیویی و صوتی HTML - 3
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
قسمت اول آموزش ویدیویی و صوتی HTML - 3
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیراهنمای وبلاگ نویسانقسمت اول آموزش ویدیویی و صوتی HTML

magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 22 RE کیت های UI رایگان برای طراحان برنامه های موبایل و توسعه دهندگان :


کیت های UI رایگان برای طراحان برنامه موبایل و توسعه دهندگان


طراحی رابط کاربری موبایل



تعدادی از بسته های UI آماده برای استفاده وجود دارد که برای طراحی بسیار مفید هستند. علاوه بر این، کیت ها فقط برای طراحان متخصص نیست، بلکه برای طراحان تازه کار، که به دنبال یادگیری سریع هستند مفید است. در اینجا مجموعه ای از برخی از کیت های جذاب UI برای طراحان برنامه های تلفن همراه گرد آوری شده است. همچنین یک چشم انداز جدید را برای شما به ارمغان می آورد. 1. Free Material UI Kit
کیت ابزار رایگان متریال بهترین ابزار برای طراحی متریال است - زبان طراحی مینیمالیستی توسط گوگل. این برنامه با بسیاری از عناصر طراحی رابط کاربری Material مانند پروفایل، آمار، نمودارها، دکمه ها، منوی ناوبری و غیره بسته شده است. شامل بیش از 40 عنصر و قالب های UI، بیش از 30 آیکون و 7 دسته بندی برنامه برای پروژه بزرگ بعدی شما.

Do
درست مثل نام کوتاه و نقطه به نقطه، طراحی تمیز یکی از پایه های DoUI Kit است. وب سایت رسمی ادعا می کند که Do بیشتر برای استفاده از APP UI KIT است.این مجموعه با 130 صفحه نمایش، 10 تم های منحصر به فرد و بیش از 250 عناصر UI بارگیری شده است، این کیت به شما در سازماندهی عناصر در UI کمک می کند.

3. WOHOO: کیت UI برنامه رایگان موبایل

Wohoo یک کیت UI خوب برای iOS است - iOS 8. 8. فایل PSD در این کیت دارای 100٪ لایه مبتنی بر بردار است و Retina HD آماده است. این کیت بسیار مفید است اگر شما در مورد سه مدل آیفون - آیفون 5، آیفون 6 و آیفون 6S - به ایده های برنامه توجه داشته باشید.





4. کیت UI آی فون اپل
اگر به طور خاص به دنبال یک کیت UI برای آی فون هستید، کیت UI Elven iPhone App یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید داشته باشید. این مجموعه برخی از عناصر اساسی را فراهم می کند که می توانید UI برنامه خود را طراحی کنید.




5. CafeGrapp

CafeGrapp - یک کیت UI برای iOS 8 است . به نظر می رسد به اندازه کافی با زیبایی شناسی و طراحی مسطح آن امیدوار کننده است. این یک رابط جذاب را ارائه می دهد. کیت UI ارائه شده 7 PSDs شامل - چهارچوب، ورود به سیستم، نمایه من، Flavours Maps و Side. است



6. Kit API GUI

کیت UI بعدی در لیست ما به طور خاص برای ساعت اپل است که باید از نام آن حدس زده باشید. کیت دارای بیش از 270 قالب در 6 طبقه است که نشان می دهد که این امکان را برای طراحی مدل های متعدد UI فراهم می کند.
کیت UI از یک نسخه از فونت سانفرانسیسکو استفاده می کند که سیستم جدید اپل است. همچنین شما می توانید فونت Roboto که مشابه سان فرانسیسکو است قرار دهید. کیت UI دارای جزئیات باور نکردنی برای ایجاد UI پوشیدنی است، که مانند یک رویا برای طراحان است. این کیت از دستورالعمل های اپل پیروی می کند، باعث می شود که هر طراح UI برای هر برنامه ای که می خواهد، از آن استفاده کند.





مقالات مرتبط







راه های موثر برای تبلیغ اپلیکیشن موبایل




SEO موبایل - بهینه سازی برای تجربه کاربری و موترهای جستجو




نکاتی ضروری برای طراحی برنامه های موبایل برای iPad

یکشنبه 02 تیر 1398 - 15:34
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 23 RE :


بهترین روش برای مدیریت چندین سایت وردپرس

وردپرس



هر دو وردپرس و اکوسیستم آن از تم ها و پلاگین ها به ظاهر همیشه در وضعیت تغییر هستند. در حالی که به روز رسانی های اصلی وردپرس معمولا چند بار در سال محدود می شود (به جز برای رفع اشکال سریع/انتشار امنیت)، پلاگین ها به طور دائمی در حال تغییر هستند.


صرف نظر از اینکه چه چیزی به روز می شود، احتمال وقوع چیزی وجود دارد. پلاگینها ممکن است با به روز رسانی اصلی ادامه نداشته باشند و مانع کارکرد یک سایت (یا بدتر) شوند.


با در نظر داشتن این، بیایید برخی از بهترین شیوه ها را برای غلبه بر وب سایت های مختلف وردپرس بررسی کنیم.
1. نگه دارید پشتیبان گیری

آیا شما یک سایت وردپرس یا 100 را مدیریت می کنید، مطمئن شوید که از پشتیبان گیری استفاده کنید. تعداد زیادی پلاگین رایگان وجود دارد که می تواند پایگاه داده سایت و/یا فایل سیستم را پشتیبان گیری کند.
< h2>



بسته به اینکه اغلب محتوای سایت تغییر می کند، می خواهید پشتیبان گیری را بر اساس آن انجام دهید. اگر چیزی به دلیل بروزرسانی یا مشکل امنیتی اشتباه برطرف شود، خوشحال خواهید شد که یک نسخه پایدار از سایت های خود را پشتیبانی می کنید.
2. طرح ریزی کنید

در حالت ایده آل، از یک داشبورد همه در یک استفاده کنید که به شما اجازه می دهد چندین سایت را از یک صفحه به روز کنید. پلاگین Jetpack در همه جا حاضر شامل این ویژگی است، همانطور که سرویس های شخص ثالث مانند ManageWP نیز وجود دارد. این راه حل ها عالی هستند، زیرا شما همه چیز را در اختیار دارید، همه در یک مکان. این به شما کمک می کند زمان زیادی را صرف دستیابی به هر صفحه به صورت جداگانه به صورت دستی وارد کنید.





از استفاده از یک داشبورد متحد استفاده کنید، می خواهید برنامه ای برای نگهداری سایت های خود را به روز کنید. این که آیا می خواهید همه چیز را در یک زمان به روز رسانی کنید یا چندین سایت را در روز انجام دهید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که همه چیز به طور مرتب به روزرسانی شده است (حداقل یک بار هر دو هفته، و نه بیشتر). انجام کارهای خانگی خود را کنید
در حالی که کار کردن با آنچه که در هر سایت مدیریت می شود دشوار است، قبل از ضربه زدن به دکمه بهروزرسانی، به تغییرات پلاگین نگاه کنید. این خصوصا اگر شما در سایت با استفاده از WooCommerce کار می کنید و یا یک پلاگین مهم دیگر مأموریت دارید،


تا زمانی که یک رفع امنیتی حیاتی وجود داشته باشد که نیاز به نصب درست است، ممکن است یک ایده خوب برای انتشار چندین روز برای دیدن اینکه آیا هر گونه اشکالات بعدی کشف شده است، بهتر است. ابتدا بررسی انجمن پشتیبانی می تواند موجب سردرد زیادی شود.





همچنین با استفاده از محیط استقرار در نظر بگیرید. داشتن محل ایمن برای به روزرسانی پیش فرض ها همیشه توصیه می شود برای سایت های تجارت الکترونیک و کسانی که تعداد زیادی از ترافیک را دریافت می کنند. برخی از میزبان وب در بخش های بسته های خود قرار می گیرند. در غیر این صورت، شما همچنین می توانید یک محیط محلی را در دستگاه خود تنظیم کنید.
4. استفاده از تم های قابل اعتماد و پلاگین

فقط به این دلیل که یک تم یا افزونه به صورت رایگان به صورت رایگان در دسترس نیست، به این معنا نیست که هر چیزی خوب است.


برای هر سایت در مراقبت از خود، فقط از تم ها و پلاگین هایی استفاده کنید که توسط کاربران بسیار مورد ارزیابی قرار می گیرند و به روز رسانی های منظم دریافت می کنند. در حالی که یک افزونه که اخیرا دو سال پیش به روز شد، ممکن است در حقیقت خوب باشد، فکر کنید که آیا به روزرسانی های بعدی باید برسد یا خیر.
به دلیل پلاگین رها شده، سرگرم کننده نیست که از یک سایت زنده برداشته شود.
5. فعال باشید

مدیریت وب سایت های چندگانه یک مسئولیت بزرگ است - که نیاز به توجه دائمی دارد. گرفتن تنبل (یا بیش از حد پرخاشگر) در زمان اشتباه می تواند منجر به مشکلات جدی شود.


به همین دلیل پرداخت می شود تا فعالانه باقی بماند. اخبار مربوط به وردپرس را بخوانید و ببینید چه نسخه های جدید در فروشگاه نگهداری می شوند. اطمینان حاصل کنید که شما یک ایده دارید که تغییراتی که ممکن است لازم باشد برای تطابق با ویژگی های پیشرفته انجام دهید.
بیایید با آن مواجه شویم: مهم نیست که چقدر برنامه ریزی کنید، چیزی که دیر یا زود برنخواهد خورد. اما اگر یک رویکرد سازگار با مدیریت وب سایت های وردپرس خود را حفظ کنید، به خودتان فرصتی بهتر برای جلوگیری از مشکلات بدهید.
و هنگامی که چیزی به وجود می آید، بهتر است آماده باشید تا با آن برخورد کنید.
موفق به نگهداری سایت های متعدد در حال اجرا همراه با یک روش سالم می شود، برخی از تعهد. با این حال، اگر گام های درستی را بردارید، این یک هدف قابل دستیابی است. src = "21.jpg


مقالات مرتبط












30 مجموعه آیکون رایگان برای طراحان وب




چگونه می توان آگهی بنر را در فتوشاپ Adobe ایجاد کرد

یکشنبه 16 تیر 1398 - 03:43
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 24 RE شغل های حوزه وب و طراحی :


شغل های حوزه وب و طراحی: شما کجا قرار دارید؟


طراحی وب سایت



شما یک طراح وب هستید یا یک توسعه دهنده وب؟


سردرگمی میان این مشاغل قابل فهم است زیرا عناوین مختلفی وجود دارد. پس چگونه می توانیم بدانیم که کدام است و کجا قرار داریم؟ اجازه دهید نگاهی بیندازیم:
Web Designer
همانطور که از نام آن پیداست، یک طراح وب طراحی ظاهر سایت را بر عهده دارد . به معنای واقعی کلمه، بر روی کار بر روی "ظاهر" وب سایت متمرکز است. ما می توانیم آنها را به عنوان معماران وب در نظر بگیریم. طراحان وب باید اساتید هنرهای تجسمی باشند.




UI/UX Designer

طراحان UI مسئول ایجاد تجارب فراموش نشدنی کاربر هستند.آنها با مدیران و مهندسان محصولات همکاری می کنند تا خود را در بطن کار طراحی قرار می دهند. آنها برنامه ها را از مفهوم سازی تا توسعه واقعی همراهی می کنند.و نهایتا وظیفه برای برقراری ارتباط و تعامل بین طراحی و کاربر را بر عهده دارند. آنها باید تجربه گسترده ای در فرایند طراحی داشته باشند ( فتوشاپ، Illustrator و سایر محصولات). آنها نیاز به مهارت برای کد گذاری دارند، که برای نمونه سازی سریع ضروری است.





Art Director

مدیران هنری یا مدیران طراحی در سطح مدیریتی. آنها ناظران گردش کار هستند. آنها یک تیم از طراحان را مدیریت می کنند.


آنها مسئول هماهنگی با مشتری و نظارت بر روند طراحی هستند.
آنها با توجه به پیشرفت کار، سطح ارتباط بین تیم و مشتریان را به روز رسانی می کنند.
آنها کیفیت و یکنواختی طراحی را بررسی می کنند.
Web Developer
اگر طراحان وب معماران صنعت وب هستند، توسعه دهندگان را به عنوان سازندگان سخت افزاری و آچار صنعت وب می شناسیم. توسعه وب را می توان به عنوان اسکلت ساختمان در صنعت ساختمان در نظر بگیرد. بدون توسعه دهندگان وب، طراحی فقط در سطح ، PSD ها/ و مدل ها باقی خواهد ماند. آنها از ابزارهای زیادی در تولید یک وب سایت بهینه و تعاملی استفاده می کنند.

آنها مسئول تولید، اصلاح و نگهداری وب سایت و رابط کاربر آن هستند.
آنها با طراحان در ایجاد زبان های نشانه شناختی مانند XHMTL / CSS کار می کنند و PSD های static را به صفحات مرورگر تبدیل می کنند.
آنها کد های سمت سرور را برای توسعه یک وب سایت پیچیده و تعاملی پیاده سازی می کنند.



Web Content Strategist
وب سایت فقط صرفا طراحی نیست. سایت نیاز به محتوا دارد به این دلیل استراتژیستهای محتوا مطرح هستند.




Information Technician
به این دلیل که تکنسین های اطلاعاتی با سخت افزار در ارتباط هستند، به این معنا نیست که آنها نمی توانند یک کار مرتبط با وب داشته باشند. حقیقت این است که بدون این افراد، وب احتمالا به راحتی اجرا نخواهد شد.



آنها مسئول نگهداری سخت افزار و نرم افزار هستند.
آموزش، مشاوره و توصیه نیز بخشی از توصیف شغلی تکنسین اطلاعات است.
آنها مجهز به سخت افزار و نرم افزار به روز شده است.
آنها همچنین عیب یابی سخت افزار دست در آتش دارند ..به طور خلاصه، تکنسین های اطلاعاتی به دانش اساسی کامپیوترها و شبکه ها متکی هستند.

Product Manager
من نقش مدیر هنری را ذکر کردم. خوب، مدیران هنری نیز کارفرمایان دارند که مدیران محصولات نامیده می شود.

آنها اطمینان حاصل می کنند که هر جنبه ای از طرح به خوبی مورد پرداخت قرار می گیرد.
آنها با مشتریان، مدیران هنری و توسعه دهندگان سر و کار دارند و کل پروژه را مدیریت می کنند.


یکشنبه 16 تیر 1398 - 03:46
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 25 RE نحوه طراحی یک رابط کاربر در فتوشاپ :


نحوه طراحی یک رابط کاربر در فتوشاپ


آموزش طراحی سایت



ما بر روی ایجاد یک نوار لغزنده برای "فیلتر" کردن و یک دکمه تماس تمرکز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد که با استفاده از چند تن آبی با چند رنگ خاکستری، کنتراست رنگی را به دست آوریم.


همچنین با اضافه کردن جزئیات کوچک، کیفیت کلی و ظاهر رابط کاربری را بهبود می بخشیم. این آموزش برای طراحان در تمام سطوح مناسب است، مخصوصا برای مبتدیان و کاربران سطح متوسط ​​با زمان تقریبی 20 تا 40 دقیقه طراحی را میتوانند اتمام کنند.

شروع ایجاد این رابط کاربر با ایجاد یک سند جدید: 900px width؛ ارتفاع 500px

با استفاده از ابزار مربع گرد (U) یک مستطیل سفید و گرد ایجاد کنید.ارتفاع 310 پیکسل عرض و 160 پیکسل است. بعضی از سایه ها را به آن اعمال کنید، همانطور که در تصویر نشان داده شده است.

سایه داخلی سفید را اضافه کنید.

درخشش بیرونی ملایم و سایه کم، یک سایه زیبا در اطراف شکل ایجاد می کند.

stroke را به شکل اضافه کنید. یک رنگ خاکستری نازک (# b2b0b0). این مستطیل "پایه" خواهد بود که برای لایه های بعدی روی آن قرار می گیرد .


یک شکل مستطیلی جدید ایجاد کنید، باید عرض و ارتفاع آن 10 پیکسل بیشتر باشد. اطمینان حاصل کنید که مستطیل جدید دقیقا بر روی قسمت بالای قسمت قبلی قرار دارد و سپس سایه ای سیاه به آن اعمال می کند.

حالت Blend Mode را به: Multiply، Opacity تا 25٪، Distance to 1، Spread و Size را به 0 تغییر دهید. این لایه را کپی کنید و سپس 2 پیکسل حرکت دهید. آخرین لایه را یک بار دیگر کپی کنید و آن را نیز 2 پیکسل بالا ببرید. در حال حاضر شما یک "پشته" خوب از مستطیل های طراحی شده بر روی یک دیگر دارید.



وقت آن است که یک شکل جدید ایجاد کنیم و با رنگ خاکستری رنگ کنیم، دوباره با استفاده از ابزار مستطیل گرد (U)

این شکل پایه لغزان ما خواهد بود. برخی از شیوه های شیب گرادیان را همانطور که در شکل نشان داده شده اعمال کنید. من این رنگ نور مونو را انتخاب کرده ام چون کاملا با رنگ آبی و خاکستری متضاد است.
stroke را با رنگ کمی تیره تر اعمال کنید که عبارت است از: # c4b8b5

یک مربع ساده 12x12 پیکسل ایجاد کنید و آن را در نوار لغزنده قرار دهید.




















مقالات مرتبط







20 نمونه آموزشی برای ویرایش عکس در فتوشاپ




چگونه می توان آگهی بنر را در فتوشاپ Adobe ایجاد کرد




اصول طراحی قالب خبرنامه ایمیلی همراه با مثال

یکشنبه 16 تیر 1398 - 03:47
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 26 RE نکات طلایی در هنگام تشکیل یک تیم UX :


نکات کلیدی در هنگام تشکیل یک تیم UX


طراحی رابط کاربری


این زمینه جدید و پر از عدم قطعیت برای تصمیم گیرندگان یک سازمان است، اما امیدوار کننده و پر از فرصت های فوق العاده است! در حال حاضر طراح تجربه کاربر، یک تجربه جالب و دلپذیر است. محدوده ای کاوش ناشناخته بی نهایت است.بدیهی است که اینترنت نقش مهمی در حفظ و رشد این حوزه دارد و هر روز انتظارات از آن فراتر می رود. در حال حاضر رویداد های زیادی در مورد UX اتفاق می افتد. کنفرانس UX ، پست های وبلاگ فراوان که به طراحی کاربر متمرکزهستند.
طراحی UX به مهم ترین در بخش یک سیستم طراحی و روند توسعه تبدیل شده است.طراحی تجربه در یک سناریوی سازمانی باید مورد توجه قرار گیرد، UX باید بر اساس مقادیر ملموس و قابل مشاهده مانند افزایش بازدید، نرخ تبدیل کاربر، زمان تکمیل کار و غیره سنجیده شود




من برای یک شرکت بزرگ کار می کنم که در آن زمان لازم برای جلسات UX و نمایش جزئیات مزایای UX به صورت جامع وجود ندارند. تنها چیزی که مهم است درآمد است و اهمیت هر چیزی را تعریف می کند و البته تعریف می کند که چه چیزی سزاوار احترام است یا نه. خوشبختانه ، تیمی که همراه من بخشی از شرکت هستم، گام جسورانه UX را به طور جدی پی گرفتم و مزایای انجام این کار را به مدیریت ارشد نشان دادیم.
این پست تجربه شخصی من است که در طول زمان در شرکت های بزرگ جمع آوری شده و استفاده شده است من سعی خواهم کرد یک تحلیل دقیق از نکات کلیدی که به یک تیم تجربه کاربری مهار ختم می شود، ارائه دهم.نیازمندی یک تیم UX چیست؟

این پست برای شرکت های بزرگ است ، جایی که از لحاظ درآمد جایگاه خوبی دارد و آگاهی کمی در مورد نیاز به یک تیم رابط کاربری خوب وجود دارد. به عبارت دیگر، شرکتی که در آن "کاربر" اغلب فراموش شده است و دستکم گرفته شده است! نتیجه آن، برنامه های با طراحی خوب ولی با تجربه کاربر ضعیف است.
برای یک تیم UX چالش در متقاعد کردن مدیریت است. این فقط آغاز است چالش ها یکی پس از دیگری ظاهر می شود و تنها استقامت کار خواهد کرد. من کمال گرا نیستم و کاملا متوجه هستم که تیم "کامل" وجود ندارد. اما بدون فهمیدن آنچه شما دنبال آن هستید، هرگز قادر نخواهید بود شخصی مناسب را پیدا کنید. تیم بزرگ UX نه تنها متشکل از متخصصان با تجربه است، بلکه متخصصان پرشور و با انرژي مثبت که دارای مهارت های مناسب هستند نیاز دارد. بنابراین باید همه چیز را متعادل تعیین کنید.
تا کنون درک من در مورد افراد تشکیل دهنده مناسب برای یک تیم UX به خوبی کار کرده است و پیشنهاد من این است.
1. کارشناسان متخصص
مانند هر تجارت دیگر تجربیات حکومت می کنند. متخصصان با تجربه بخشی جدایی ناپذیر از هر تیم هستند. اطمینان حاصل کنید که متخصصان با تجربه در این حوزه انتخاب کرده اید. در بسیاری از موارد، افراد به دلیل عدم انتخاب مناسب، به دلیل اینکه تیم استخدام، درک عمیق از مشخصات مورد نیاز را نداشت، یا روند ارزیابی، به اندازه کافی موثر نبود تیم ناموفق ایجاد شده است. فرآیند استخدام نقش مهمی دارد. در مورد مجموعه مهارت هایی که به دنبال آن هستید وقت را برای استخدام یک فرد بر روی تخصص خاص تمرکز کنید.
نکته در اینجا این است که روند استخدام شما خلاقانه تر باشد و راه های برای جذب استعدادها پیدا کنید.



2. تازه کارها به تیم اطمینان میدهند
اغلب، در تجربه من، تازه ترین ها (کارآموزان) نقش کمتری در یک تیم دارند. من معتقدم اگر شما روح تازه و پر شور را برای تیم انتخاب کنید، مقدار انرژی مثبت و استعداد خام که این افراد به تیم می آورند غیر قابل تصور است. اگر آنها را در راه درست و هدایت کرد، می توانند یکی از بهترین منابع بهره وری برای یک تیم باشند. جهت را به کارآموزان ارائه دهید، اهداف و پست های بازرسی را به روشنی تعیین کنید و به طور مداوم انگیزه دهید و آنها را هدایت کنید تا به هدف برسند و آنها را به نقاط قوت خود برسانید.


3. گواهینامه مدرک ملاک نیست
مدرک/گواهینامه های حرفه ای قطعا ارزش افزوده است اما ضروری نیست. شخصا، من با افرادی که دارای گواهینامه طراحی هستند و همچنین حرفه ای تحصیل کرده اند کار کرده ام، و اغلب کیفیت خروجی به طور مستقیم با آموزش/گواهینامه همسو نسیت. همانطور که در بالا ذکر شد، جواهرات در منتظر کشف شدن هستند، و تنها راهی که برای پیدا کردن آنها وجود دارد، استفاده از برخی از روش های استخدام واقعا خلاق است. این واقعا برای یک دامنه مانند طراحی تجربه کاربری، مهم است زیرا در آن اشتیاق بسیار مهم است.

همه دوست دارند با تیم از همکاران قدیمی که قبلا در پروژه های همکار بوده اند کار کنند به این گمان که در گذشته همکاری خوبی داشته و در پروژه جاری نیز به همان خوبی قبل کارها رقم بخورد. اما یک سوال؟ خوب بودن نسبی نیست؟ نسبت به چه چیز خوب عمل کردند. اعداد می توانند فریب دهنده باشند و لزوما متناسب با انتظارات بهره وری/کیفیت نیست. شما ممکن است با یک مبتدی که تازه کار آشنا شوید ممکن این اتازه کار خلاقیت و انرژی فراتر از انتظار داشته باشد. بنابراین اجازه دهید خلاقیت بر تیم شما حاکم شود و به کسانی که شایسته حضور در تیم هستند احترام بگذارید.
طراحان خلاق در الهامات تغذیه می شوند . برای تیم طراحی ضروری است جلسات مشترک تشکیل شود. جلسات آموزشی و کارگاه های آموزشی را اجباری کنید.نقش کلیدی در یک تیم UX
در حالی که من یک حرفه ای با تجربه نیستم، اما همیشه تیم هایی تشکیل داده ام که تعادل مناسب وجود دارد و در ایجاد حس ارتباط نزدیک کوشیده ام. تنوع حرفه من ( تولید فیلم , طراح گرافیک وب , مهندس تجربه کاربری) برایم بسیار مفید بوده است. این باعث شده که من از دیدگاه های مختلف به تیمم نگاه کنم و نقص ها و دلایل را شناسایی کنم. اجازه دهید پیشنهاد برخی از نقش های کلیدی که می تواند تفاوت را در یک تیم تجربه کاربر ایجاد کند بازگو کنم:




1. معمار تجربه کاربر


معمار تجربه کاربر، چشم انداز تیم است. هر محصول بر روی دیدگاه او رشد می کند و اگر چشم انداز روشن نباشد، نفوذ او بر ذهن کاربر نمی تواند در جهت مورد نظر هدایت شود. طراحی یک تجربه خوب، دقیقا برنامه ریزی یک زنجیره ای از رویدادهایی است که کاربران درگیر آن هستند و کمک به آنها در پیدا کردن آنچه که موجب راحتی و هموار شدن فرایند می شود در حیطه تجربه کاربری است .


کار معماری UX این است که دقت را به محصول بیفزاید، در عین حال به کاربر کمک کند که در استفاده از محصول راضی باشد.

  • باید تجربیات فراوان در فرایندهای طراحی تجربه داشته باشد، زیرا ممکن است تصمیمات کلیدی را فقط بر مبنای تجارب و عقلانیت گذشته خود داشته باشند.

  • باید به شدت با چرخه حیات محصول آگاهی داشته باشند.

  • در UX بهترین شیوه ها و فرآیندهای شناخته شده را بلد باشد.

  • توانایی تولید فرایند کاربری مبتنی بر شخص و سناریو را . داشته باشد.

  • تحویل کار در قالب سندهای تجربه کاربر، جزئیات / سناریو و همچنین ارتباط نزدیکی با تیم در هر مرحله داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که محصول همانطور که میخواهند شکل بگیرد.


2. معمار اطلاعات

معمار اطلاعات در مورد طراحی اطلاعات در جریان محصول توصیه هایی دارد. یک معمار ماهر اطلاعات باید زمانی که با چالش سازماندهی اطلاعات در یک برنامه کاربردی با محوریت داده های بزرگ همراه با سناریوهای پیچیده است هنر خود را نشان دهد، و بتواند با آن رو به رو شود. او مسئول ارائه اطلاعات است و نقش کلیدی در تصمیم گیری جریان های صفحه و الگوهای تعامل کاربر دارد که باید دنبال شود.

  • باید متخصص ابزارهای مختلف مانند Axure، Omnigraffle، Visio باشد.

  • باید یک استاد تکنیک های IA باشد.

  • دانش گسترده در الگوهای تعامل UI استاندارد داشته باشد.

  • تحویل های او wireframes، screenflows، نقشه سایت و اسناد طراحی تعامل است.

3. طراح ویژوال

نقش یک طراح بصری برای موفقیت یک تیم UX بسیار مهم است. چشم انداز نهایی UX یک محصول موفق توسط یک طراح بصری هدایت می شود. اولین تصور، و زیبایی شناسی بصری نقش بسیار مهمی را در پیشبرد تجربه محصول دارند.

  • طراح بصری باید زمانی که به ترکیب رنگ، تایپوگرافی، سلسله مراتب بصری می پردازد، یک حرفه ای باشد.[*] ایدئولوژی های معمار UX را استفاده کند و چشم انداز UX را به همان شیوه ای که مستند شده، ادامه دهید. این یک الزام کلیدی برای یک تیم UX است که می بایست روی آن تایید شود، اغلب نادیده گرفته می شود.

  • کمالگرایی را به سطح پیکسل بیاورد.

  • ستاره فتوشاپ باشد .

4. UX All rounder


در تجربه حرفه ای متنوع من، این نقش است که احساس می کنم تفاوت را برای هر تیم UX ایجاد می کند. کسی که هر مرحله از فرایند طراحی تجربه را درک می کند و قادر خواهد بود که در هر مرحله از فرآیند طراحی تجربه، نقاط ضعف را برای تیم تشریح کند.
آنها اطمینان می دهند که دیدگاه UX محصول در هر فاز تار نمی شود. این شخص در هر مرحله از فرایند طراحی تجربه درگیر خواهد بود، با متخصصین فازهای مربوطه در ارتباط است و اطمینان حاصل می شود که روح یکسان طراحی بین آنها در جریان است.
مثلا این شامل هدایت طراح بصری در نوشتن عناصر گرافیکی/UI است بطوری که از محدوده توانایی های یک مهندس Frontend خارج نشود.

5. مهندس جلوی پایانی ( Front-end) به نظر من یک نقش کلیدی در یک تیم UX است . مسوولیت مهندس Front-end این است که به مفاهیم و مدلها بپردازد و آنها را در یک مرورگر یا هر رسانه دیگری که محصول مورد انتظار در آن کار می کنند، زنده کند. چالش در انتقال ایده هایی است که در قالب فریم ها، اسناد و مدل های تصویری به یک نمونه اولیه است. همکاری نزدیک با UX all rounder نتایج خوبی برای یک مهندس Front-end خواهد داشت.

  • یک rockstar در تکنیک های مبتنی بر HTML / CSS / JS.

  • باید سامورایی سازگاری متقابل با مرورگر ها باشد.

  • باید توجه بیشتری به جزئیات داشته باشد و باید بتواند طراحی را درک کند.

  • به خوبی با مفاهیم و تکنیک های بهینه سازی و افزایش کارایی آشنا باشد.

  • باید یک درک جامع از تکنولوژی یک برنامه کاربردی داشته باشد.

  • یادگیری سریع تکنیک ها و ابزارهای جدید.

  • توانایی ارائه مجموعه ای از فرآیندها و استانداردها و به نوبه خود نهادینه کردن کل فرایند مهندسی Front-end.


6. استراتژیست محتوا
محتوا یکی از بخش های مهم یک محصول است. نقش یک استراتژیست محتوا یک موضوع مورد بحث است و اصطلاح "استراتژی محتوا" در حال تکامل است. به عنوان یک تیم طراحی تجربه، محتوا باید به عنوان بخش مهمی از محصول، وب، تلفن همراه و یا هر رسانه دیگر در نظر گرفته شود.

استراتژیست محتوا مسئول شکل دادن «صدا» به محصول خواهد بود. او با توجه به برنامه ریزی محتوا، تن صدای محصول را تنظیم می کند. در اینجا محتوای تنها متن نیست. به هر عنصر مورد استفاده برای برقراری ارتباط با کاربر اشاره دارد.

7. کارشناس کاربرد پذیری


با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای بسیار متداول، این متخصص یک مزیت برای تیم است. آنها مسئول ارزیابی و اطمینان از این هستند که محصول به عنوان یک واحد قابل استفاده است. در اغلب موارد، در مراحل ابتدایی مفهوم سازی، در مورد قابل استفاده بودن، و حفظ اصول اولیه قابلیت استفاده به تیم کمک می کنند که در مسیر درست حرکت کند.








ساخت یک تیم تولیدی زمان، تعهد و تلاش زیادی را به خود اختصاص می دهد. همیشه مهارت های درست را در اختیار ندارید. اهمیت دارد که با استفاده هوشمندانه از استعدادهای تازه، تعیین اهداف و ایجاد هر یک از آنها احساس تعلق و مالکیت در تیم ایجاد، و یک تیم متعادل برقرار کنید.




مقالات مرتبط







راهنمای مفصل برای جریان کاربری در طراحی وب




نگاهی به آخرین روند طراحی اپلیکیشن موبایل تجارت الکترونیک




نحوه نوشتن یک پست بلاگ بهینه شده ( SEO )در وردپرس

جمعه 11 مرداد 1398 - 02:06
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 27 RE چگونگی طراحی فرمها و اشکال در CSS :


چگونگی طراحی فرم ها و اشکال در CSS


آموزش طراحی سایت



در آموزش امروز، یک لیست ساده از رایج ترین شکل ها را که می توانند با استفاده از CSS3 ایجاد شوند معرفی می کنیم.
این آموزش نگاهی به اشکال درCSS3 و چگونگی ایجاد آنها را به شما خواهد آموخت. شکل های متعدد پوشش داده شده که واقعا می تواند طراحی سایت شما را سریعتر کند، زیرا نیاز به تصاویر کاهش می یابد. اجازه دهید شروع کنیم




نمایش نسخه ی نمایشی ← .






مقالات مرتبط







در 10 دقیقه با فتوشاپ یک طرح تایپوگرافی زیبا ایجاد کنید




ایجاد بازتاب آینه ای با استفاده از CSS و Reflection.js




چگونگی ایجاد آیکون ناوبری تخت در Adobe Photoshop

جمعه 11 مرداد 1398 - 02:11
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 28 RE طراحی با کیفیت بالا :


طراحی وب سایت های آینده: طراحی با کیفیت بالا


طراحی وب سایت






در این مقاله، ما به آینده طراحی وب نگاه خواهیم کرد. به خودی خود مسئله نیست که به طراحی وب HD در وب تسلط داشته باشد یا نه، امازمانی که مانیتورهای با رزولوشن بالا به سرعت گسترده می شود این نیاز احساس میشود که طراحی بصری بهبود یابد.



قهرمان تمام صفحه (Hero. Full-screen)


این بهترین توصیف از طراحی وب مدرن است که به تصاویر پس زمینه بزرگ می آیند. طراحان نه تنها در مورد HD فکر می کنند، بلکه HD را بصورت افراطی تمام صفحه را اشغال می کند.





این روند طراحی به این دلیل کار می کند که کاربران شیفته تعامل بصری اولیه هستند، تصاویر یک تجربه کاربری بهتر را به وجود می آورند. به نظر می رسد که تفکری به شدت سطحی است، اما در عمل خوب کار می کند .






رزولوشن صفحه نمایش با وضوح بالا فرصتی عالی برای کاربران فراهم می کند تا تصاویری با سطوح جزئی که قبلا در دسترس نبودند را مشاهده کنید. جزئیات تصویر - مانند بافت استفاده شده و رنگ متنوع در Park Macquarie به چاشنی بصری رابط کاربری افزوده می شود، که در واقع به اولین تصور بسیار مهم سایت تبدیل می شود.




در اینجا پنج راه برای استفاده از یک تصویر HD به بهترین شیوه مطرح شده است:
۱- تصویر باید ستاره ای نقطه کانونی باشد - فقط به این دلیل که یک عکس پس زمینه است، به این معنا نیست که نمیتواند مرکزیت را بگیرد. یک عکس قوی ارتباط احساسی با کاربران ایجاد می کند.

۲- چندین عکس را در نظر بگیرید - از چارچوب اسلایدی یا سبک کارتی استفاده کنید.

۳- استفاده از یک افکت بر روی تصویر - ماسک های رنگی می تواند تأکید بر یک تصویر را اضافه یا تغییر دهد ( برای مثال یک ماسک قرمز انرژی بیشتری دارد،).
۴- در نظر بگیرید که تصویر بر روی اندازه های مختلف صفحه نمایش چگونه نمایش داده می شود.
۵- فراتر از فریم فکر کنید - عکس پس زمینه نیازی با نسبت تصویر 1 تا 1.5 استاندارد دوربین ها مطابقت داشته باشد.


یک عکس پس زمینه ساده می تواند علاقه ی بصری بیشتری ایجاد کند. این روش برخی اوقات نسبت به زمانی که شما از یک عکس بزرگ که بر نام تجاری، محصول یا پیام شما تأثیر می گذارد، بهتر عمل می کند. به یاد داشته باشید استفاده از یک عکس پسزمینه می تواند شامل چندین عکس باشد.
Videos

پس زمینه های ویدئویی HD یکی از محبوب ترین تکنیک های سال می باشد - از غول هایی مانند AirBnB تا سایتهای کوچکتر ، جریان ویدئو سریعا در حال تبدیل شدن به یک بخش حیاتی از چشم انداز طراحی وب شده است.





برخی از اولین وب سایت هایی که از ویدیو پس زمینه استفاده می کردند، واقعا سایت رسمی یک فیلم بودند. به عنوان مثال، سایت "Life of Pi" از یک پیش نمایش واقعی از فیلم به عنوان پس زمینه (در فرمت های قابل دانلود) استفاده می کرد.






ظهور ویدیو به عنوان یک تکنیک طراحی، کمی با نوآوری ارتباط دارد. پیش زمینه های ویدئویی تمام صفحه چیزی نبود که همه مرورگرها و هر نوع اتصال اینترنت بتوانند آن را پشتیبانی کند . توجه کنید که فقط داشتن کلیپ ویدیویی کافی نیست تمام تکنیک های سینمایی برای ایجاد یک فیلم عالی - فریم کردن، بزرگنمایی و پانون کردن ... - برای فیلمهای وب بسیار ضروری است، حتی اگر به عنوان پس زمینه استفاده شود.





Brindisi Tapas یک نمونه بسیار خوب برای قرار دادن تعداد زیادی کلیپ های کوتاه برای نشان دادن فضا محیط است.


مجددا، پنج دستورالعمل برای استفاده از ویدیو HD در چارچوب طراحی شما ارائه می دهیم:

۱- توجه به طول ویدیو و مدت زمان - ویدئو پس زمینه باید یک داستان بصری داشته باشد که بتواند احساس را در عرض چند ثانیه به کاربران انتقال دهد. بین 10 تا 30 ثانیه یک اندازه خوب برای زمان حلقه است.

۲- صدا را خاموش کنید - صدا برای عده زیادی از کاربران هنوز یک عنصر پخش اتوماتیک نامطلوب است. اگر قصد استفاده از صدا دارید، به طور پیش فرض به حالت خاموش تنظیم شده باشد.
۳- تمرکز بر زمان بارگذاری - در حالی که ویدئو HD سرگرم کننده است،اما نباید وب سایت خود را فدای زمان بارگذاری آن کنید. مهم نیست که چقدر ویدئو شما شگفت انگیز است زمان بارگیری آهسته= ترک سایت توسط کاربر
۴- جایگزین ها را در نظر بگیرید - بعضی دستگاه ها نمی توانند HD را پشتیانی کنند. یک تصویر پس زمینه به عنوان یک گزینه پشتیبان داشته باشید.
۵- کیفیت ویدیو چندگانه باشد - چند نسخه از ویدیوی برای اجرا داشته باشید که با توجه به چهارچوب کاربر اجرا گردد.


انیمیشن
پس زمینه انیمیشن HD در فضای بین تصاویر ثابت و طراحی زندگی می کند، انیمیشن ها اغلب حاوی عناصر متحرک و ثابت هستند. اصول انیمیشن در طول دهه ها تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، چه چیزی تغییر کرده است سطح کیفیت ارائه شده توسط صفحه نمایش HD است.






کلید انیمیشن HD موفق زمان بندی است. انیمیشن ها باید صاف و بدون پرش باشند. ابتدا و انتهای حلقه تکرار باید صاف و نامحسوس باشد.













مقالات مرتبط







طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل




راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک




روند طراحی سایت: اختلاف منظر ( Parallax) با پیچ و تاب

جمعه 11 مرداد 1398 - 02:16
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ