روش100 ساده ساخت ایدی یاهو - 2
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
روش100 ساده ساخت ایدی یاهو - 2
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیراهنمای وبلاگ نویسان روش100 ساده ساخت ایدی یاهو

sabtenobel آفلاین


ارسال‌ها : 16
عضويت : 19 /9 /1396
پاسخ : 11 RE ثبت چه نوع برند هایی نیاز به کارت بازرگانی دارد؟ :
ثبت چه نوع برند هایی نیاز به کارت بازرگانی دارد؟
برند یا همان علامت تجاری برای همه از اهمیت زیادی برخوردار است. استفاده از علامت ها و حروف لاتین در این علامت های تجاری مورد توجه بسیاری از علاقمندان به ثبت برند می باشد و این نوع حروف و علامت را در علائم خود باعث اثر بخشی بیشتر و در یک کلام کلاس بالاتر برند خود می دانند.
اما در هنگام ثبت علامت تجاری مطابق با قوانین و مقررات تجاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین سازمان ثبت مالکیت معنوی استفاده از حروف و علامت های لاتین و یا هر زبانی غیر از فارسی ممنوع می باشد مگر اینکه فرد حقیقی و یا حقوقی صاحب برند دارای تعاملات خارج از کشور باشد و نیاز باشد تا این برند را در سایر کشور ها هم ارائه نماید.
در این حالت استفاده از علامت تجاری لاتین قانونی می شود ولی باز هم به شرط دریافت کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی و ارائه آن به عنوان مدرک و پیش نیاز ثبت برند لاتین.
بنابر این چنانچه خواهان ثبت برند لاتین هستید باید هم موضوع فعالیت شما به موضوعات تجاری مرتبط باشد و هم اینکه قبلا کارت بازرگانی را از اتاق بازرگانی شهرستان خود دریافت نموده باشید. البته برند باید شرایط دیگری را هم داشته باشد مانند اینکه نمونه آن در جای دیگری مشهود نشده باشد، یا به شکل بسیار نزدیکی به برند و یا علامت تجاری دیگری نباشد ، بتواند تمایز ایجاد کند و در یک کلام شرایط خاص ثبت برند که در قوانین تجاری امده را داشته باشد.
پس از تهیه طرح برند لاتین و با ارائه مدارک و مستنداتی مانند اظهارنامه ثبت برند و تعیین طبقات برند و همچنین یک شکل 10*10 از برند می توانید در اداره مالکیت معنوی برند خود را بصورت لاتین به ثبت برسانید.
کارشناسان ما در موسسه حقوقی نوبل با سال ها تخصص و تجربه اماده ارائه هرگونه مشاوره و انجام امور ثبت برند شما بصورت داخلی و بین المللی و با شرایط خاص می باشند.
برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.
همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102
تلفن : 02188203204
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.
HTTP://SSABT.COM

شنبه 02 دی 1396 - 20:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
amiri-n1 آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضويت : 7 /4 /1397
پاسخ : 12 RE روش100 ساده ساخت ایدی یاهو :


موسسه وکالتی وکیل خوب در اصفهان ، دانش آموخته رشته حقوق قضایی و
دارای پروانه پایه یک وکالت مهیا برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی
حقوقی، کیفری ، خانواده ، بیمه ، تجاری ، تعزیرات ، اداره کار ، شهرداری و امور
گمرکی همچنین انجام تخصصی امور قراردادها و شرکت ها با تکیه بر اطلاعات علمی و
تعهد کاری می باشد.



موسسه وکالت با بهترین
وکیل در اصفهان
ارزیابی اولیه حقوقی ، مشکل مراجعین را بررسی کامل
نموده و در صورتی که امکان انجام وکالت وجود نداشته باشد از گرفتن پرونده صرف نظر
نموده و از اتلاف هزینه و وقت مراجعین جلوگیری می نماید که این نشان دهنده وجدان
کاری و رعایت حال مراجعین محترم می باشد .



موسسه حقوقی در اصفهان با مدیریت وکیل پایه یک دادگستری به شما کمک می نماید که مناسبات
اجتماعی تان به درستی تنظیم و در امور حقوقی ، کیفری ، خانوادگی کیفری ، تجاری ،
ارثی ، اداری بهترین مشاوره وکالت در اصفهان را اخذ نمایید همچنین با ارائه راه کارهای
مناسب از وقوع خطر بر علیه شما پیش گیری شود شایان ذکر است چنانچه پس از ایجاد خطر
و ضرر به ما مراجعه نمودید تلاش می نماییم برای خروج شما از وضعیت پیش آمد مناسب
ترین راه را انتخاب نماییم . وکلا در حوزه های مشاور حقوقی در اصفهان فعالیت دارند برای مثال وکیل سرقت در اصفهان ، وکیل مواد مخدر در اصفهان ، وکیل قراردادها در اصفهان ، وکیل رابطه نامشروع در اصفهان ، وکیل قتل در اصفهان ، وکیل دیه در اصفهان ، وکیل ملاقات فرزند در اصفهان ، وکیل ملکی در اصفهان ، وکیل ارث در اصفهان ، وکیل ترک انفاق در اصفهان ، وکیل امور گمرکی در اصفهان ، وکیل افترا در اصفهانو … اما سوابق کاری در تمامی حوزه های مختلف حقوقی
و بالتبع وکالت پرونده های متعدد و دهها پرونده موفق و ارائه مشاوره های مستمر و
پیگیری مرتب و تعهد کاری ، خدمات متمایز حقوقی را برای موکلین و مراجعین محترم
فراهم نموده است.



موسسه وکالت با حضور وکیل
پایه 1 در اصفهان
به عنوان برترین
وکیل در اصفهان
آماده پذیرش وکالت در زمینه کلیه دعاوی حقوقی ،
کیفری ، خانواده، ثبتی ، معاملات ، بیمه ، اداره کار ، دیوان عدالت اداری ،
تعزیرات ، شهرداری ، تجارتی ، ارث ، مالیات می باشد و با توجه به پیچدگی و گستردگی
قوانین و تغییرات و تحولات احتمالی در قوانین اطلاع و آگاهی به روز از قواعد و
مقررات قانونی برای پیش برد اهداف و تلاش برای تضمین منافع و جلوگیری از تضییع
حقوق لازم و ضروری است حتماً اشخاص غیر متخصص از دانش کافی برای طرح این دعاوی یا
دفاع در برابر آن ها برخوردار نیستند و این جهالت می تواند سبب بروز خسارات جبران
ناپذیری شود آشنایی با مباحث ذکر شده تنها از طریق مشاوره با وکیل دادگستری اصفهان با کارشناسان
و وکلای آشنا به قوانین حقوقی امکان پذیر خواهد گشت. ما این قوانین را تفسیر کرده و
راز های نهفته آنرا کشف کرده و به موکلین عزیز راهنمایی های لازم را در ارتباط با مشکلات حقوقی آن ها
ارائه خواهیم داد. موسسه ی حقوقی آماده ی ارائه ی مشاوره حقوقی آنلاین در اصفهان و پذیرفتن وکالت در مباحث ذکر شده می باشد لذا در تمامی دعاوی حضور
وکیل مجرب ،آگاه از آخرین قوانین و مقررات ؛ با تجربه و متخصص ضروری است.



علاوه بر موارد عنوان شده در صورتی که به دنبال یافتن ، وکیل جعل در اصفهان ، وکیل خیانت در امانت در اصفهان ، وکیل تعزیرات در اصفهان ، وکیل ثبتی در اصفهان ، وکیل نزاع در اصفهان هستید ، بدون تردید و با اطمینان
از عملکرد کارشناس حقوقی این مرکز با ما تماس بگیرید.



وصول چک


وکیل چک در اصفهان
، وکالت انواع چک های برگشتی و بلا محل را به عهده گرفته و تمامی
اقدامات لازم را جهت طی مراحل شکایت و احقاق حق موکلین گرامی در کمترین زمان ممکن انجام
می دهد. پیش از مراجعه به موسسه می توانید از خدمات مشاوره تلفنی با وکیل تجارت در اصفهان
بهره مند شده و هرگونه پرسش و یا ابهامی در خصوص صدور چک ، چک های
جعلی ، چک بلا محل و… دارید مطرح
نمایید. وجود صدها پرونده ی موفق دلیل اعتماد موکلین به این مجموعه است. شما نیز می
توانید با مراجعه به وکیل برتر در اصفهان ، راهی
امن و مطمئن را جهت پیشبرد پرونده ی خود انتخاب نمایید.



فرزندخواندگی


توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی جهت فرزندخواندگی ، از مشاوره تلفنی
یا حضوری با وکیل تلفنی در اصفهان در این زمینه بهره مند شوید. آماده ی ارائه ی
مشاوره در زمینه ی قوانین فرزند خواندگی و سرپرستی کودک می باشد. زوجینی که قصد دارند
فرزندی را به سرپرستی قبول کنند و با وجود تلاش هایی که داشته اند موفق به این امر
نشده اند ، می توانند با مراجعه و یا از طریق شماره تماس وکیل در اصفهان
از مشاوره وکیل حضانت در اصفهان
بهره مند شده و پرونده ای موفق جهت سرپرستی کودک به دادگاه ارائه
نمایند.



طلاق


در هر کشوری شکل طلاق و میزان خسارت وارد شده به هر دو طرف، با
توجه به شرایط زوجین و موارد درج شده در عقدنامه تعیین می‌گردد. اما در این میان اگر
هرکدام از زوجین آگاهی کامل از قوانین و شرایط طلاق نداشته باشند، این امکان وجود دارد
که ضرر وارد شده، بسیار بیشتر از میزانی گردد که در واقعیت باید باشد. از همین رو توصیه
می‌شود در صورت مواجه شدن با چنین پروسه‌های حقوقی، حتما از حضور یک وکیل مجرب بهره‌مند
گردید. (در صورتی که ساکن اصفهان هستید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده
در وب سایت درخواست مشاوره خود را حضوری و یا آنلاین ، با، وکیل
طلاق توافقی در اصفهان
وکیل طلاق در اصفهانثبت نمایید).






بهره بردن از آگاهی‌ و تجربیات یک وکیل تضمینی در اصفهانمسلط بر تمام قوانین و مقررات جاری همیشه
برای خانواده‌ها و شرکت‌ها راهگشا بوده است. با مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید بدون
هزینه یا با حداقل هزینه بهترین تصمیم ‌ها را بگیرید. از سویی مطمئن هستید که اطلاعات
حقوقی بدست آمده از این طریق، معتبر، صحیح و البته کارساز است. در صورت ضیق وقت، با
استفاده از وکیل آنلاین در اصفهان ، می‌توانید به محض درگیری با یک پرونده یا مشکل،
از شدت یافتن آن و افزایش هزینه‌های دادرسی و دعاوی خلاصی یابید. نکته آخر آنکه شما
می‌توانید از تجربه و امکانات یک وکیل متعهد در اصفهان خوب و آگاه
به مسائل حقوقی و به روز درخصوص مسائل مختلف جاری بهره‌مند شوید.



در پایان باید گفت یک وکیل باید در تمامی امور مانند وکیل امور تجاری در اصفهان ، وکیل جرایم رایانه ای در اصفهان و وکیل جرایم اینترنتی در اصفهان وکیل املاک و مستغلات در اصفهان وکیل سایبری در اصفهان وکیل سفته در اصفهان وکیل مهریه در اصفهان وکیل امور حسبی در اصفهان بتواند بهترین خدمات را ارائه
دهد تا راهگشای موکل خود باشد .




امضای کاربر :
وکیل امور حسبی در اصفهان - وکیل متعهد در اصفهان - وکیل برتر در اصفهان - برترین وکیل در اصفهان - وکیل امور تجاری در اصفهان - وکیل مهریه در اصفهان - وکیل چک در اصفهان - وکیل سفته در اصفهان
پنجشنبه 07 تیر 1397 - 10:45
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 13 RE راه های موثر برای تبلیغ اپلیکیشن موبایل :


راه های موثر برای تبلیغ اپلیکیشن موبایل



طراحی رابط کاربری موبایل

تعداد اپلیکیشن‌های موبایل، روز به روز بیشتر می‌شود و همچنین افراد بیشتری به استفاده از گوشی‌های هوشمند علاقه نشان می‌دهند. همیشه برای اپلیکیشن‌هایی که از نو کار خود را آغاز می‌کنند، این سوال وجود دارد که چگونه می‌توانند تبلیغ اپلیکیشن خود را انجام دهند و چه راهکارهای رایگان و غیر رایگانی در جلوی روی آنها قرار دارد. در ادامه به پنج روش تبلیغاتی می‌پردازیم که امیدواریم برای شما کاربردی باشند:

۱- ساخت یک سایت کوچک:
سایت‌های تک صفحه‌ای یا نهایتا دو صفحه‌ای، می‌توانند به خوبی روی بازاریابی اپلیکیشن شما تاثیر مثبت بگذارند. فقط کافیست که بر اساس کلیدواژه مورد نظرتان، روی محتوای داخلی وب‌سایت خود کار کنید تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شود.

۲- وبلاگ:
داشتن وبلاگ به شما کمک می‌کند که در کنار جذب مخاطب به کمک محتوا، رتبه مطالب خود را به کمک سئو در موتورهای جستجو بهبود بخشید. بواسطه این مهم مخاطبان بیشتری وارد وب‌سایت شما می‌شوند و در کنار وب‌سایت خود می‌توانید برای یک کلیدواژه مهم، چندین مطلب را به رتبه‌های بالا صفحات جستجو برسانید تا بیشتر دیده شوید.

۳- ادغام با شبکه‌های اجتماعی:
به مخاطبان خود این امکان را بدهید که رویدادهای مهمی که برای آنها در اپلیکیشن یا بازی شما رخ می‌دهد را، به اشتراک بگذارند. این راهکار خیلی مرسوم است و اکثر اپلیکیشن‌های معروفی که سیستم امتیازدهی به همراه خود دارند، از چنین ویژگی‌ای پشتیبانی می‌کنند. زیرا دوستان آنها کنجکاو می‌شوند که این امتیازها از کجا آمده است. در میان نمونه‌ها می‌توانیم به سوآرم اشاره کنیم که یک صفحه مختص به این موضوع دارد.

۴- تبلیغات درون اپلیکیشنی:
در مدل تبلیغات درون اپلیکیشن ،کاملا مشخص است که چه فرآیندی برای آگهی‌دهنده صورت می‌‌گیرد. در این روش که معمولا برای بهره‌وری از آن باید هزینه پرداخت کنیم، می‌توانیم اپلیکیشن خود را مستقیما در دیگر برنامه‌ها مرتبط تبلیغ کنیم تا کاربران بیشتری وارد اپلیکیشن ما شوند.

۵- تبلیغات ویدئویی:
هم‌اکنون در عصر تبلیغات ویدئویی قرار داریم و اکثر کمپانی‌های بزرگ ترجیح می‌دهنده که محصول خود را به کمک ویدئو و در فضای آنلاین تبلیغ کنند. ویدئوی تبلیغاتی شما می‌تواند در سرویس‌های نمایش ویدئو یا حتی اپلیکیشن‌های معتبر منتشر گردد



مقالات مرتبط







نگاهی به آخرین روند طراحی اپلیکیشن موبایل تجارت الکترونیک




بهینه سازی طراحی UI در موبایل برای تجربه تاچینگ بهتر




بهترین طراحی Chatbots در برنامه های موبایل

دوشنبه 30 مهر 1397 - 18:50
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 14 RE Google Photos، سرویس اشتراک گذاری تصاویر :


Google Photos، سرویس اشتراک گذاری تصاویر




این سرویس گوگل جایی برای نگهداری تصاویر شماست، از نکات مثبت این سرویس می توانیم به فضای Cloud نامحدود آن اشاره کنیم و همینطور رابط کاربری زیبا که کار با تصاویر را لذت بخش می کند، شاید مشکلی که این سرویس گوگل داشته باشد محدودیت برای وضوح تصویر بالاست یعنی وضوح تصویر شما باید کمتر از 16 مگاپیگسل باشد و همینطور سازماندهی عکس ها در Flicker راحت تر از این سرویس گوگل است.




شاید اگر دقیقا بخواهیم در مورد فضای نامحدود گوگل صحبت بکنیم در این فضا فقط 15 گیگابایت رایگان است و این عدد در مقایسه با 1 ترابایت فضایی که Flicker در اختیارمان می گذارد خیلی کمتر است و نکته منفی دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم در مورد محدودیت وضوح تصویر است یعنی مثلا اگر ما بخواهیم با گوشی Sony Experia Z3 عکس بگیریم کیفیت تصویر ما 20.7 مگاپیکسل می شود و عملا نمی توانیم بدون تغییر وضوح تصویر آن را در فضای Google Photos ذخیره کنیم.
برای استفاده از این سرویس گوگل کافی است به آدرس Photos.google.com بروید و وارد حساب کاربری خودتان شوید، البته اگر شما قبلا از سرویس Picasa استفاده کرده اید در زمانی که به Google Photo وارد می شوید می توانید تمام عکس های آنجا را هم ببینید.
در حال حاضر این سرویس برایAndroid, IOS, Desktop قابل دسترس است و می توانید برنامه های آن را دانلود کنید، برنامه های دسکتاپ برای ویندوز و Mac شبیه همان برنامه های ساده One Drive , Drop Box است که فایل هایتان را به فضای ابری آپلود می کنید، و در آخر این سرویس برای مدیران وبلاگ می تواند سرویس مطمئن و خوبی باشد و بعد از آپلود تصویر لینک آن را در وبلاگ قرار دهید.





مقالات مرتبط







گلخانه بزرگ آمازون در مرکز شهر سیاتل است




5 نکته مهم که کارآفرین باید توجه کنند




50 دانشگاه برتر جهان برای علوم کامپیوتر

جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 02:50
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 15 RE نکاتی ضروری برای طراحی برنامه های موبایل برای iPad :


نکاتی ضروری برای طراحی برنامه های موبایل برای iPad


طراحی رابط کاربری موبایل




اکثر ما از استفاده واقعی از iPad نمی دانستیم، اما هنوز هم آن را خریداری کردیم. صفحه کلید لمسی به اندازه لپ تاپ های ما خیلی سریع نبود، هنوز از آن استفاده شده است.


یک بازار به وجود آمد و هر کس به دنبال "iPad سازگار" طراحی کرد. حدس بزنید، کلید واژه اپل سازگار در حال حاضر بیش از 50،000 بار در هر ماه در Google جستجو می شود، اگر اعتماد به کلید واژه ابزار Google باشد. و سپس کلمات کلیدی مرتبط چندگانه وجود دارد. به سادگی نشان می دهد که بازار iPad به طراحان برنامه تبدیل شده است.


(معمولی) نکته - این بحث به شما آموزش نحوه ایجاد یک برنامه اپل پرچین نمی دهد. و هنگامی که می گویم من نکات معمولی را پوشش می دهد که در حال حاضر در وبلاگ های دیگر ذخیره شده است، به من اعتماد کنید.
همه کیت های UI موبایل شما می توانید برای
درخواست کنید
شخصا، از برنامه هایی که دستورالعمل های زیادی دارند، نفرت دارم. اگر شما نمیتوانید آن را ساده نگه دارید، استفاده از طراحی برنامه چیست؟ اگر برنامه شما نیاز به کاربر نهایی برای خواندن کتابچه راهنمای کاربر ضخیم بیش از حد داشته باشد، دوستان من، شما فقط یک برنامه فلاپ طراحی کرده اید.


به یاد داشته باشید که دستورالعمل هایی را برای کاربران برنامه خود ارائه می کنید تا احساس کنید و به برنامه واقعی حرکت کنید. فهرست شما از دستورالعمل ها نباید هرگز برای کاربران برنامه خاموش باشد.


بنابراین، از نماد "علامت سوال" در هر صفحه نمایش ممکن از برنامه iPad خود اجتناب کنید. اجازه دهید برنامه دفترچه آموزشی خود را در خود داشته باشد. به طور جدی، من از برنامه هایی با دستورالعمل های بسیار متنفر متنفرم!
حالا «راهنمایی ها» را با دستورالعمل ها اشتباه نگیرید

میدونی چیه؟ گاهی اوقات احساس بدی میکنم وقتی احساس میکنم که خواننده من ممکن است به من دروغ گفته باشد. در بالا، از شما خواسته شد از دستورالعمل های بیش از حد برای افرادی که قادر به استفاده از برنامه خود هستند استفاده نکنید. "نکات" یک بازی توپ کاملا متفاوت است. نکات یک شکل از "مثبت" است که به کاربران کمک می کند تا وقتی که در حال مبارزه هستند حرکت می کنند. بنابراین، نکته خوبی است که کاربران را به علاقه مند نگه می دارد.
WARNING - هرگز سبک فوق العاده خود را در برنامه خود تغییر ندهید. کاربر نهایی ممکن است فقط علاقه خود را از دست بدهد.چیدمان باید راحت با جهت گیری تغییر کند




تصویر بالا همه را می گوید. در مورد دستگاه های حساس جهت گیری مثل iPad، طرح برنامه باید با تغییر جهت دستگاه ناسازگار نباشد. اگر چه طرح شکسته ممکن است کارایی برنامه را مختل نکند، قطعا برای کاربر نهایی قطع می شود.


چه کسی می خواهد از یک برنامه استفاده کند که جهت گیری iPad خود را درک نمی کند؟ این همانند استفاده از برنامه ای است که هرگز برای iPad (یا هر وسیله حساس دیگر جهت آن موضوع) در ابتدا طراحی نشده است. در نظر بگیرید که مقدس چیدمان طرح موبایل را بررسی کنید .
همیشه نام کاربری در صفحه نمایش
را نمایش دهید
این ممکن است عجیب و غریب، اما با دستگاه های مانند iPad این است که باید. iPad نوعی ابزار است که توسط چندین اعضای خانواده استفاده می شود. من نمی گویم که اپل همیشه یک ابزار خانوادگی است، اما در موارد بسیاری آن را دارد. یک عضو خانواده از iPad استفاده می کند و سپس دیگر آن را بر می دارد.


چه کسی می خواهد از یک برنامه یا یک رابط کاربری استفاده کند در حالی که شخص دیگری به آن وارد شده است؟ بدترین حالت این است که شما هرگز نمی دانید که آیا شخص دیگری وارد سیستم شده تا زمانی که اطلاعاتی را بدست نیاورید. مانند برنامه eBay برای iPad که نشان داده شده در شناسه کاربر وارد نمی شود:





بنابراین، پیشنهاد شده است که به وضوح نشان داده شده در شناسه کاربر در هر صفحه از برنامه خود را نشان می دهد. این کمک می کند تا هر گونه سردرگمی و موقعیت های ناخواسته را پاک کنید.
هرگز بیش از حد حرکات

کاربران اپل می دانند که دستگاه می داند ضربه زدن و کشیدن. شما لازم نیست که آن را به صورت ضخیم بنویسید و آن را بیش از حد آشکار کنید. نکته کوچکی از "به من برای بیشتر" ضربه بزنید، همه چیز مورد نیاز برای نگه داشتن کاربران برای جستجوی بیشتر است.


شما مجبور نیستید به کاربر نهایی توضیح دهید که چه نوع بهره برداری، چه کاری می تواند انجام شود و چه مزایای آن چیست. آن را بی احترامی نکنید.
Space Space ... Pleeeease!

به من بگویید که این یکی از نکات واضح است که قبلا مورد بحث بوده است. من باید در مورد این بحث بیش از حد تا شما بچه ها درک اهمیت آن به خصوص در زمینه iPad مانند دستگاه های. ببینید دستگاه هایی مانند iPad می توانند طراحی شما را گسترش دهند و یا آن را به نظر برساند.


اگر شما یک برنامه خاص برای iPad ایجاد می کنید، می توانید کلاهبرداری را به حداقل برسانید، اما در مورد زمانی که برنامه باید هر زمان و هر زمان به روز شود، چه باید کرد؟
گاهی اوقات به دلیل اندازه های مختلف تصاویر که به طور روزانه تحت فشار قرار می گیرند، ممکن است برخی از برنامه های به روز شده به صورت پویا متوقف شوند. بنابراین، برنامه خود را به گونه ای طراحی کنید که فضای آزاد زیادی در دسترس باشد. این به ذهن کاربر آرامش می دهد. همچنین، این نتیجه به صورت خودکار نتیجه می شود.
اپل با حداقل معرفت. بنابراین باید برنامه شما باشد

سخنرانی استیو جابز در زیر به دیدگاه مینیمالیستی iPad (و تمام دستگاههای دیگر اپل) مربوط نیست، اما به نوعی یا هرچیزی که همه آنها متصل است. اگر به شما بگویم که شما قبلا این ویدیو را دیده اید، من شوکه خواهد شد. کدام پناهگاه شما را در زندگی؟ ::

یک نگاه سریع به iPad خود و شما می دانید که چگونه آن را ساده است. این دستگاه با فناوری فوق العاده شگفت انگیز عرضه شده است اما نشان نداده است. در حال حاضر، آیا شما در حال طراحی یک برنامه اپل که از ابزار خود خارج می شود، به ویژه هنگامی که ابزار خود را به راحتی در دست شما قرار می گیرد؟ پیروی از مینیمالیسم و ​​ببینید که چگونه برنامه خود را با رابط اپل شگفت انگیز ادغام می کند.
لمس خوب است اما بیش از حد از آن استفاده نکنید

به سرعت، قبل از شروع توضیح آنچه من می خواهم، تصویر زیر را بررسی کنید:





برنامه CNN برای iPad دارای یک نوار ناوبری براق است که در پایین آن قرار دارد. این نوار باعث می شود که خوانندگان به سرعت از طریق داستان های مختلف به خواندن ادامه دهند و هر کدام از داستان ها به آنها علاقه مند شوند. ببینید که چگونه CNN استفاده از دکمه های مرورگر را با فشار دادن محتوای مهم در یک صفحه به حداقل می رساند. خوب است که اپل ویژگی تجربه لمسی پر، اما گاهی اوقات اسلاید و لمس نیز تجربه را از بین می برد.
آن را برای کاربر نهایی راحت کنید و ببینید که چگونه با نرم افزار خود عشق می ورزید!

src = "18.jpg


مقالات مرتبط







بهینه سازی طراحی UI در موبایل برای تجربه تاچینگ بهتر




چگونگی طراحی فرم ها و اشکال در CSS




بهترین شیوه های طراحی وب برای مقابله با وب سایت رقیب

جمعه 24 خرداد 1398 - 03:00
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 16 RE چگونه طراحان وب سایت می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند :


چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند


طراحی سایت



این عمدتا اتفاق می افتد به این دلیل که مشتریان اغلب ایده اشتباهی از آنچه باید انجام شود فکر می کنند "هر کسی می تواند یک وب سایت را طراحی کند."

به نظر آنها، سایت همان چیزی است که ابتدا در فتوشاپ باز کرده اید و چیزی را طراحی می کند، سپس سه خط کد را وارد می کند و شما یک وب سایت را ایجاد کرده اید. همه ما می دانیم که واقعیت کاملا متفاوت است، اما تا زمانی که ما این را به مشتریان خود توضیح ندهیم، آنها ما را درک نمی کنند. بهتر است موارد زیر را برای مشتری خود مشخص کنید. این حاصل سالها تجربه من با مشتریان است

1. شما یک هنرمند هستید، نه یک کارگر
خوب است که با این یکی شروع شود. از ابتدا به آنها توضیح دهید که کاری که شما انجام می دهید، کاری خلاقانه است. به آنها بگویید طراحان نیاز به استعداد، مهارت و تجربه دارند تا بتوانند محصولات با کیفیت بالا را ارائه کنند. طراحان/هنرمندان مانند هر نوع متخصص دیگر می دانند که چگونه کار خود را انجام دهند. هیچ کس به پزشکان نمی گوید که چگونه شغل خود را انجام دهند و این بدین خاطر است که مردم می دانند که دکترشان خیلی بیشتر از سلامت آنها می داند. باید با بین طراحان و مشتری همین رفتار باشد. فقط به این دلیل که مشتریان می دانند که آبی و قرمز بنفش را تفکیک کنند،از آنها کارشناس نمی سازد.
به مشتریان خود بگویید که بدون در نظر گرفتن آنچه که می دانید و تجربه دارید، طراحی آسان نیست. به آنها توضیح دهید که حتی اگر بازخوردشان را می پذیرید شما متخصص هستید و تنها کاری که فکر می کنید برای محصول نهایی بهتر است انجام می دهید، حتی اگر آنها با شما مخالف باشند . این اغلب با طراحان مستقل اتفاق می افتد. مشتریان فکر می کنند که به دلیل اینکه شما یک طراح آزاد هستید و دفتر یا کار 9-5 از شنبه تا جمعه ندارید، شما حرفه ای نیستید. به مشتری خود بگویید که ساعت های که کار می کنید مثل همه افراد دیگر و اجازه ندارند مثلا در ساعت 10:30 با شما تماس بگیرند تا یک یک تنظیم نهایی کوچک را قبل از اینکه آگهی ها صبح روز بعد به چاپ برسد برای شما ارسال کنند. با تنظیم این مرزها مشتریان نیز محتاط تر خواهند .
2. شما متخصص هستید، نه آنها

شما متخصص هستید نه آنها من به شما این را می گویم چون بارها شده است که یک مشتری به من تلفن کرده و به من گفته است که چگونه کار خود را انجام دهم. شما بهتر از آنچه فکر می کنید وب را می شناسید و نباید شک داشته باشید.
آنها نباید در مورد رسانه های اجتماعی، قابلیت استفاده و طراحی به شما درس بدهند، زیرا شما قبلا آنها را می دانید و احتمالا او آنها را بهتر از شما نمی داند. بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط به این دلیل است که می دانند چگونه Illustrator را باز کنند یا یک کارت دعوت عروسی در مایکروسافت ورد ایجاد کنند طراح هستند. اما مراقب باشید که چطور به این افراد بگویید دست بردارند با آرامش و توضیح.
حالا چگونه می توانید مشتریان خود را مدیریت کنید بستگی به موارد زیادی دارد که نمی توانم همه را به شما بگویم و چگونه این ها را به درستی برایشان توضیح دهید، اما در اینجا چند ایده وجود دارد:


سعی کنید همه دلایل تصمیمات اصلی خود را توضیح دهید. با شنیدن اینکه شما چیزی را با هدف روشن انجام دادید متوجه خواهید شد .
نمایش داده یا آمار برای حمایت از چیزی که شما می گویید بسیار قدرتمند است. مشتریان به راه حل شما اعتقاد دارند، اگر نمونه و آمار را ببینند.
شما می توانید از کتاب ها، قوانین طراحی و اصول، و یا حتی بحث های دانشگاهی یا از فایل ها استفاده کنید تا نشان دهد که کارهایی که انجام می دهید، استاندارد صنعت است.
قدرت مثال بسیار مفید است اگر شما می دانید که چگونه از آن استفاده کنید؛ به مشتریان خود سایر وب سایت های مهم را که استفاده از تکنیک یا اصول مشابه نشان می دهند آگاه سازید.
3. بازخورد ها در نظر گرفته شده است، اعمال نظر مجاز نیست
بازخورد باید همیشه پذیرفته و در نظر گرفته شود، زیرا ممکن است دیگران ایده های بهتر داشته باشند. آنها ممکن است برخی ایده هایی داشته باشند که نتایج نهایی را بهبود می بخشد.
تفاوت بین بازخورد و اعمال نظر وجود دارد. اگر یک مشتری شروع به ارائه راهنمایی ها و ایده های در مورد چگونگی انجام هر کاری می کند، باید او را متوقف کنید و توضیح دهید که می دانید چه کاری انجام می دهید.به او این واقعیت را اطمینان دهید که نتیجه نهایی بهتر از آن چیزی است که او میخواهد، زیرا شما متخصص هستید، همانطور که در بالا ذکر شد.

4. ارتباط بسیار مهم است

بسیار مهم است که رابطه خوبی با مشتری خود در طول پروژه داشته باشید و همچنین پس از آن. بنابراین سعی کنید ارتباط نزدیک با مشتری را در حالی که با هم کار می کنید، حفظ کنید. این نیز مهم است زیرا تنها راهی است که شما می توانید دریابید که مشتری چه فکر و خواسته ای از شما را دارد.
بسیاری از مشتریان تمایل دارند در پروژه هایشان دخیل باشند، چرا که بسیاری از طراحان سعی می کنند از آن دور بمانند و تنها در تاریخ تحویل پروژه خود را نشان می دهند، هزینه می گیرند و می روند. این به احتمال زیاد رابطه شما را متوقف می کند و مشتری هرگز برای کار بیشتر به شما باز نخواهد گشت. اگر کمی مشتری را درگیر کنید، او احساس خواهد کرد که او بخشی از پروژه است و او کسی است که تصمیمی می گیرد - هرچند ما می دانیم که چنین نیست.
5. وب چاپ نمی شود

یک تصور اشتباه عمومی وجود دارد که وب و چاپ بسیار مشابه هستند. خوب، آنها نمی دانند ولی ما می دانیم، اما چگونه این را به مشتریان خود توضیح دهیم؟ آنها ممکن است یک وبسایت را مانند یک بروشور تصور کنند - در حالی که اینطور نیست. مهم است زمان را بپذیریم و به مشتریان خود توضیح دهیم که وب بسیار متفاوت از چاپ است و قوانین مختلفی وجود دارد. لازم نیست که آنها یک کتاب طراحی کامل بخوانند، فقط برخی از اصول اساسی را توضیح دهید و نمونه هایی را ارائه دهید .
6. "یک تغییر نهایی کوچک" وجود ندارد

اگر حتی کوچکترین تجربه ای دارید، این نقل قول را شنیده اید. یکی دیگر از مشکلات این است که معمولا در آخرین لحظه قبل از مهلت تحویل یک درخواست و بر تمامی فرآیندها تاثیر می گذارد، از جمله مهلت تحویل شما. حتی فرآیند ساده تغییر رنگ ممکن است پیچیده باشد، زیرا شما باید به عقب برگردید و فایلهای مجدد را استخراج کنید، شیوهنامه را تغییر دهید و حتی تغییرات طراحی عمومی را برای تکمیل مجموعه جدید رنگها انجام دهید.
به نظر من یکی از مهم ترین مقررات مورد نیاز در قرارداد شما، بند تحویل است. به طور کامل به مشتری توضیح دهید که برای هر تغییر از یک نقطه در زمان، او مجبور است که بیشتر پرداخت کند. آنها را یک یا دو تجدید نظر (بسته به اندازه پروژه) آزاد بگذارید و از آن پس هزینه را بپردازید.
7. تعیین معیارهای معقول

ما می دانیم که تمام مشتریان محصول را به سرعت هرچه ممکن می خواهند، اما برخی از مشتریان نمی توانند زمان را برای حتی یک وب سایت ساده تعیین کنند . به آنها توضیح دهید که یک وب سایت را نمی توان در دو روز طراحی، توسعه داده و مستقر کرد. بهتر است از این مشتریان اجتناب کنید از کار برای آنها پولی دریافت نمی کنید و یا پول کمتری دریافت می کنید . سعی کنید زمان تحویل را بیشتر از براورد تعیین کنید. یکی از چیزهای خوب در مورد این تنظیم مهلت این است که مشتریان همیشه خوشحال خواهند شد که محصول را پیش زمان انتظار دریافت کنند.
8. قرارداد فقط برای سرگرمی نیست

ما قرارداد و رابطه طراح - مشتری را بازی نمی دانیم. این یک کسب و کار جدی است و به قراردادی که با مشتری امضا می کنید باید احترام بگذارید. مهم است که یک قرارداد قوی داشته باشید. علاوه بر این، از ابتدا به مشتری بگویید که قرارداد مهم است و شما می خواهید آن را مورد احترام قرار دهید. او واقعا احساس خوبی در مورد شما خواهد داشت و خواهد دید که شما در مورد آنچه که انجام می دهید جدی و حرفه ای هستید.




مقالات مرتبط







اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت




دریافت پروژه های طراحی سایت طولانی مدت و ماندگار




بهترین مشاغل آزاد برای طراحان وب سایت

جمعه 07 تیر 1398 - 12:40
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 17 RE راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک :


راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک


طراحی رابط کاربری



یکی از بخش های اصلی وب سایت بدون شک تجربه کاربری عالی است. در نهایت، افزایش نرخ تبدیل هدف ماست. بسیاری از شرکت ها در حال حاضر بر روی تجربه کاربری وب سایت خود سرمایه گذاری می کنند تا در کورس رقابت باقی بمانند. هنگامی که کاربران از وبسایت یا برنامه شما استفاده می کنید، باید راهنمای کاربران و هدایت آنها را فراموش نکنید.

در دسترس باشید




سریعترین و آسان ترین راه برای دریافت بازخورد از کاربران، استفاده از تیم پشتیبانی مشتریان است. تیم مذکور بیشتر وقت خود را در گفتگو با مشتریان صرف می کند، و آنچه که مشتریان می خواهند در اختیارشان میگذارند یا انجام می دهند.
اگر می خواهید بدانید که آیا رابط کاربر گیج کننده است یا نه، می توانید از کاربر برنامه درخواست کنید آنچه را تجربه کرده اند به اشتراک بگذارند. به این ترتیب، بازخورد فوری دریافت می کنید و می توانید آن را به لیست اولویت هایتان اضافه کنید. صرف نظر از اینکه مشکل خاص چیست، صحبت کردن با مشتریان می تواند به شما در درک انتظارت شان کمک کند. راه رسیدن به موفقیت این است که آنچه که مشتریان شما می خواهند بیابید و در اختیارشان قرار دهید.
هر کاربر جدیدی که از وبسایت شما استفاده می کند، دارای تعریف متفاوتی از موفقیت است. آنچه شما باید انجام دهید این است که، اطمینان حاصل کنید که کاربر به خواست های خود از سایت یا اپلیکیشن می رسد. در اینجا چند نکته و ترفند برای رسیدن به این هدف آمده است :
درک نقش هایی از وبسایت یا محصولات شما که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد




به عنوان مثال، یک ابزار مدیریت پروژه، پلت فرم شما ممکن است به عنوان راهی برای افزایش بهره وری و بهبود فرایند پروژه ها از راه دور باشد. اما ممکن است که در بسیاری از موارد دیگر استفاده داشته باشد شما باید در صورت امکان همه کاربرد ها و کاربران هدف را بشناسید.
بررسی کنید که در هر یک از نقشها تفسیر موفقیت چیست






یک گام ساده ! فقط باید از کاربران خود در مورد آنچه که می خواهند با محصول شما به دست بیاورند سوال کنید. این یک فرصت برای ایجاد تغییرات در جهت بهبود محصول در یک دوره زمانی کوتاه است.
آموزش کاربران با نحوه استفاده کاراتر از محصول تان




شما باید مسیرهای خاصی را برای راهنمایی کاربران خود داشته باشید این ویژگی به آنها کمک می کند تا به آنچه که می خواهند، دست پیدا کنند.
هنگامی که می دانید هدف اصلی آنها چیست، شما می توانید جریان وبسایت یا ابزار خود را برای هدایت آنها طراحی کنید. این کار به راحتی انجام می شود، با پرسیدن اینکه کاربران چه چیزی را می خواهند به دست می آورند و چه چیزی برایشان اهمیت دارد.
با کاربران صحبت کنید و به آنها کمک می کند




زمان صرف شده برای زمان ثبت نام و بررسی اولیه سیستم لزوما نشان دهنده استفاده کاربر نیست .فعالیت و استفاده هدفمند مهم هستند، و شما باید بدانید که کجا کاربر شما کجاست،و به چه بخشی می خواهد برود، و دستورالعمل های مناسب را به آنها بدهید.
بهبود نرخ سبدهای خرید رها شده




اکثر وبسایتها صبر خواهند کرد تا کاربر خرید خود را نهایی کند و تنها پس از آن پاسخگویی مشتری می شوند، مطمئن شوید که می دانید چه اتفاقی افتاده است، با مشتری صحبت کنید.


راه های بهبود خدمات مشتری
چت های زنده و دستیارهای مجازی برای مدتی محبوب بودند، اما با پیشرفت های اخیر تکنولوژی، روش های اتوماسیون کم هزینه تری در راه هستند.
استفاده از اتوماسیون موجب صرفه جویی در هزینه می شود، اما باید مطمئن باشید که شخصی سازی و تعامل با مشتری فدای اتوماسیون نمی شود.
بدانید که مردم چگونه وب سایت یا محصول شما را تجربه می کنند.




وقتی بازخوردی دریافت نمی کنید، و یا کسی می گوید که همه چیز با نمونه اولیه شما عالی است، این می تواند به این معنی باشد که زمان کافی برای پیدا شدن معایب صرف نشده است یا اینکه سؤلات درست نیست. باید در ذهن داشته باشید که هیچ چیز کامل نیست. همیشه یک مورد برای بهبود وجود دارد و شما باید از آن استفاده کنید.

کاربر ممکن است درباره مشکل به شما چیزی نگوید، زیرا فکر می کند مهم نیست ، اما اگر گفتگو را شروع کنید، احتمالا بینش واقعی درباره نحوه استفاده و تجربه کاربری وب سایت یا محصول خود را خواهید بافت.
منوی ناوبری خود را به طور مداوم بهبود دهید









مقالات مرتبط







Linecons - دانلود بسته رایگان آیکون برداری




اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت




طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل

جمعه 07 تیر 1398 - 13:02
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 18 RE چگونه طراحان وب سایت می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند :


چگونه طراحان وب می توانند ارتباط با مشتریان را توسعه دهند






این عمدتا اتفاق می افتد به این دلیل که مشتریان اغلب ایده اشتباهی از آنچه باید انجام شود فکر می کنند "هر کسی می تواند یک وب سایت را طراحی کند."

به نظر آنها، سایت همان چیزی است که ابتدا در فتوشاپ باز کرده اید و چیزی را طراحی می کند، سپس سه خط کد را وارد می کند و شما یک وب سایت را ایجاد کرده اید. همه ما می دانیم که واقعیت کاملا متفاوت است، اما تا زمانی که ما این را به مشتریان خود توضیح ندهیم، آنها ما را درک نمی کنند. بهتر است موارد زیر را برای مشتری خود مشخص کنید. این حاصل سالها تجربه من با مشتریان است

1. شما یک هنرمند هستید، نه یک کارگر
خوب است که با این یکی شروع شود. از ابتدا به آنها توضیح دهید که کاری که شما انجام می دهید، کاری خلاقانه است. به آنها بگویید طراحان نیاز به استعداد، مهارت و تجربه دارند تا بتوانند محصولات با کیفیت بالا را ارائه کنند. طراحان/هنرمندان مانند هر نوع متخصص دیگر می دانند که چگونه کار خود را انجام دهند. هیچ کس به پزشکان نمی گوید که چگونه شغل خود را انجام دهند و این بدین خاطر است که مردم می دانند که دکترشان خیلی بیشتر از سلامت آنها می داند. باید با بین طراحان و مشتری همین رفتار باشد. فقط به این دلیل که مشتریان می دانند که آبی و قرمز بنفش را تفکیک کنند،از آنها کارشناس نمی سازد.
به مشتریان خود بگویید که بدون در نظر گرفتن آنچه که می دانید و تجربه دارید، طراحی آسان نیست. به آنها توضیح دهید که حتی اگر بازخوردشان را می پذیرید شما متخصص هستید و تنها کاری که فکر می کنید برای محصول نهایی بهتر است انجام می دهید، حتی اگر آنها با شما مخالف باشند . این اغلب با طراحان مستقل اتفاق می افتد. مشتریان فکر می کنند که به دلیل اینکه شما یک طراح آزاد هستید و دفتر یا کار 9-5 از شنبه تا جمعه ندارید، شما حرفه ای نیستید. به مشتری خود بگویید که ساعت های که کار می کنید مثل همه افراد دیگر و اجازه ندارند مثلا در ساعت 10:30 با شما تماس بگیرند تا یک یک تنظیم نهایی کوچک را قبل از اینکه آگهی ها صبح روز بعد به چاپ برسد برای شما ارسال کنند. با تنظیم این مرزها مشتریان نیز محتاط تر خواهند .
2. شما متخصص هستید، نه آنها

شما متخصص هستید نه آنها من به شما این را می گویم چون بارها شده است که یک مشتری به من تلفن کرده و به من گفته است که چگونه کار خود را انجام دهم. شما بهتر از آنچه فکر می کنید وب را می شناسید و نباید شک داشته باشید.
آنها نباید در مورد رسانه های اجتماعی، قابلیت استفاده و طراحی به شما درس بدهند، زیرا شما قبلا آنها را می دانید و احتمالا او آنها را بهتر از شما نمی داند. بسیاری از مردم فکر می کنند که فقط به این دلیل است که می دانند چگونه Illustrator را باز کنند یا یک کارت دعوت عروسی در مایکروسافت ورد ایجاد کنند طراح هستند. اما مراقب باشید که چطور به این افراد بگویید دست بردارند با آرامش و توضیح.
حالا چگونه می توانید مشتریان خود را مدیریت کنید بستگی به موارد زیادی دارد که نمی توانم همه را به شما بگویم و چگونه این ها را به درستی برایشان توضیح دهید، اما در اینجا چند ایده وجود دارد:


سعی کنید همه دلایل تصمیمات اصلی خود را توضیح دهید. با شنیدن اینکه شما چیزی را با هدف روشن انجام دادید متوجه خواهید شد .
نمایش داده یا آمار برای حمایت از چیزی که شما می گویید بسیار قدرتمند است. مشتریان به راه حل شما اعتقاد دارند، اگر نمونه و آمار را ببینند.
شما می توانید از کتاب ها، قوانین طراحی و اصول، و یا حتی بحث های دانشگاهی یا از فایل ها استفاده کنید تا نشان دهد که کارهایی که انجام می دهید، استاندارد صنعت است.
قدرت مثال بسیار مفید است اگر شما می دانید که چگونه از آن استفاده کنید؛ به مشتریان خود سایر وب سایت های مهم را که استفاده از تکنیک یا اصول مشابه نشان می دهند آگاه سازید.
3. بازخورد ها در نظر گرفته شده است، اعمال نظر مجاز نیست
بازخورد باید همیشه پذیرفته و در نظر گرفته شود، زیرا ممکن است دیگران ایده های بهتر داشته باشند. آنها ممکن است برخی ایده هایی داشته باشند که نتایج نهایی را بهبود می بخشد.
تفاوت بین بازخورد و اعمال نظر وجود دارد. اگر یک مشتری شروع به ارائه راهنمایی ها و ایده های در مورد چگونگی انجام هر کاری می کند، باید او را متوقف کنید و توضیح دهید که می دانید چه کاری انجام می دهید.به او این واقعیت را اطمینان دهید که نتیجه نهایی بهتر از آن چیزی است که او میخواهد، زیرا شما متخصص هستید، همانطور که در بالا ذکر شد.

4. ارتباط بسیار مهم است

بسیار مهم است که رابطه خوبی با مشتری خود در طول پروژه داشته باشید و همچنین پس از آن. بنابراین سعی کنید ارتباط نزدیک با مشتری را در حالی که با هم کار می کنید، حفظ کنید. این نیز مهم است زیرا تنها راهی است که شما می توانید دریابید که مشتری چه فکر و خواسته ای از شما را دارد.
بسیاری از مشتریان تمایل دارند در پروژه هایشان دخیل باشند، چرا که بسیاری از طراحان سعی می کنند از آن دور بمانند و تنها در تاریخ تحویل پروژه خود را نشان می دهند، هزینه می گیرند و می روند. این به احتمال زیاد رابطه شما را متوقف می کند و مشتری هرگز برای کار بیشتر به شما باز نخواهد گشت. اگر کمی مشتری را درگیر کنید، او احساس خواهد کرد که او بخشی از پروژه است و او کسی است که تصمیمی می گیرد - هرچند ما می دانیم که چنین نیست.
5. وب چاپ نمی شود

یک تصور اشتباه عمومی وجود دارد که وب و چاپ بسیار مشابه هستند. خوب، آنها نمی دانند ولی ما می دانیم، اما چگونه این را به مشتریان خود توضیح دهیم؟ آنها ممکن است یک وبسایت را مانند یک بروشور تصور کنند - در حالی که اینطور نیست. مهم است زمان را بپذیریم و به مشتریان خود توضیح دهیم که وب بسیار متفاوت از چاپ است و قوانین مختلفی وجود دارد. لازم نیست که آنها یک کتاب طراحی کامل بخوانند، فقط برخی از اصول اساسی را توضیح دهید و نمونه هایی را ارائه دهید .
6. "یک تغییر نهایی کوچک" وجود ندارد

اگر حتی کوچکترین تجربه ای دارید، این نقل قول را شنیده اید. یکی دیگر از مشکلات این است که معمولا در آخرین لحظه قبل از مهلت تحویل یک درخواست و بر تمامی فرآیندها تاثیر می گذارد، از جمله مهلت تحویل شما. حتی فرآیند ساده تغییر رنگ ممکن است پیچیده باشد، زیرا شما باید به عقب برگردید و فایلهای مجدد را استخراج کنید، شیوهنامه را تغییر دهید و حتی تغییرات طراحی عمومی را برای تکمیل مجموعه جدید رنگها انجام دهید.
به نظر من یکی از مهم ترین مقررات مورد نیاز در قرارداد شما، بند تحویل است. به طور کامل به مشتری توضیح دهید که برای هر تغییر از یک نقطه در زمان، او مجبور است که بیشتر پرداخت کند. آنها را یک یا دو تجدید نظر (بسته به اندازه پروژه) آزاد بگذارید و از آن پس هزینه را بپردازید.
7. تعیین معیارهای معقول

ما می دانیم که تمام مشتریان محصول را به سرعت هرچه ممکن می خواهند، اما برخی از مشتریان نمی توانند زمان را برای حتی یک وب سایت ساده تعیین کنند . به آنها توضیح دهید که یک وب سایت را نمی توان در دو روز طراحی، توسعه داده و مستقر کرد. بهتر است از این مشتریان اجتناب کنید از کار برای آنها پولی دریافت نمی کنید و یا پول کمتری دریافت می کنید . سعی کنید زمان تحویل را بیشتر از براورد تعیین کنید. یکی از چیزهای خوب در مورد این تنظیم مهلت این است که مشتریان همیشه خوشحال خواهند شد که محصول را پیش زمان انتظار دریافت کنند.
8. قرارداد فقط برای سرگرمی نیست

ما قرارداد و رابطه طراح - مشتری را بازی نمی دانیم. این یک کسب و کار جدی است و به قراردادی که با مشتری امضا می کنید باید احترام بگذارید. مهم است که یک قرارداد قوی داشته باشید. علاوه بر این، از ابتدا به مشتری بگویید که قرارداد مهم است و شما می خواهید آن را مورد احترام قرار دهید. او واقعا احساس خوبی در مورد شما خواهد داشت و خواهد دید که شما در مورد آنچه که انجام می دهید جدی و حرفه ای هستید.




مقالات مرتبط







اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت




دریافت پروژه های طراحی سایت طولانی مدت و ماندگار




بهترین مشاغل آزاد برای طراحان وب سایت

جمعه 07 تیر 1398 - 13:05
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 19 RE طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل در مگبوت :


طراحی سایت و بهینه سازی نرخ تبدیل


طراحی سایت



طراحی سایت در مورد قابلیت استفاده و بخش هنری و زیبایی شناختی کار است، اما تعامل موثر با کاربر جهت افزایش نرخ تبدیل چیز دیگریست.


می خواهم به هر دو نکته بپردازم و سعی کنیم این دو ایده را با بهینه سازی نرخ تبدیل (یا CRO) ادغام کنید . اگر شما همزمان بتوانید نرخ تبدیل را افزایش دهید و همچنین قابلیت استفاده را مناسب نگاه دارید، این پیروزی برای شما است.


یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در نظر بگیرید ساخت طرح رنگی متفاوت است. زیرا رنگها تاثيرات حسی دارند و احساسات خاصی را در بازديدکنندگان بیدار می کنند .به طور معمول برای افزایش نرخ تبدیل از رنگ های غیر غالب صفحه استفاده کنید. زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند، شما می توانید یک مطالعه موردی Hubspot در مورد طراحی دکمه سبز و قرمز است بررسی کنید. جالب است بدانید دکمه سبز عملکرد خوبی در این صفحه ندارد زیرا سبز در حال حاضر یک رنگ غالب در صفحه است. من به عنوان طراح ترجیحم دکمه سبز ولی جهت بهبود نرخ تبدیل دکمه قرمز ظاهرا بهینه تر است.





شبیه هر چیز دیگری در طراحی UI، به کنتراست توجه کنید. مهم نیست چه طرحی داشته باشید.اگر تبدیل هایتان بیشتر مربوط به لینکها یا ثبت نام کاربر می باشد، از رنگها استفاده کنید که بتوانید این عناصر را از صفحه جدا کند.





به عنوان مثال در صفحه فرود Flinto از دکمه هایی با رنگ روشن جهت کارایی بهتر استفاده می شود. در نهایت تبدیل با استفاده از المانی رخ می دهد که در پایان کاربر با آن تعامل برقرار می کند . ممکن است ایجاد یک حساب جدید باشد، یا یک خرید را انجام دهند یا در خبرنامه سایت ثبت نام کنند.





صفحه اصلی ResumeBaking یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا آنقدر آشکار است، این کار فوق العاده خوب است. مجموعه ای از آیکون های فلش کوچک به سمت دکمه اصلی اشاره می کنند و کاربر را به کلیک بر روی آن تشویق می کند. این یک روش قوی برای جذب کاربران جدید است .
Lookback در طراحی صفحه اصلی دارای یک فرم ثبت نام است. به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه کار صورت گیرد، کاربر همچنین بایستی آدرس ایمیل خود را وارد کند.





در کل فرم احساس می شود مرز سفیدی با کنتراست بالا المان ها را جدا می کند و در مقابل هدر آبی سبز ظاهر می شود. این طراحی در پایین صفحه نیز استفاده می شود .اگر آپشن های بیشتری داشته باشید می توانید همین روند را ادامه دهید، بعنوان مثال می توانید دو دکمه را ببینید در عین تمایز با رنگبندی صفحه اصلی از یکدیگر نیز جدا هستند. این تکنیک در صفحه اصلی sketch استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام شده است.



هر آنچه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن عملگر اصلی صفحه ، مسیری طولانی در جهت بهینه سازی تبدیل خواهد بود. شما ممکن است از محتوای عالی نوشته باشید اما به طراحی وب سایت خود فکر نکنید.
به چگونگی طراحی سایت خود و محتوای که برای CTA دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق به اقدام می کند؟ آیا متن به اندازه کافی خوانا است؟ آیا پس از خواندن آن احساس الهام می کنند؟





صفحه اصلی AdEspresso یک نمونه درخشان برای متن و دکمه است. دکمه سبز توجه بیشتری نسبت به عنوان جلب می کند، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح صفحه است.
با اضافه کردن کلمات مانند "free" شما به کاربر می گویید که آمده ورود و استفاده از سیستم است. به یاد داشته باشید قبل از هر کاری، ابتدا بایدتوجه را جلب کنید. متن بزرگ و خوانا با محتوای ضرب آهنگ دار مطمئنا توجه کاربر را سریع جلب می کند






متن وب ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری به نظر نرسد اما مطمئن باشید بخشی از تجربه کاربری است.

به عنوان مثال این مطالعه موردی که به سادگی از کلمه " رایگان" در نزدیکی CTA اضافه شده است. این کلمه اضافی نرخ تبدیل را حدود 28٪ افزایش داد که یک پرش بسیار بزرگ است.


در دنياي طراحي، هيچگاه هيچگاه نمي توانيد هيچ دليلي داشته باشيد بدون آنکه ابتدا آزمايشات آن را ثابت کرده باشند. مطالعه موردی جالب ازHighrise برای مقایسه دو صفحه یکی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک فرم طولانی است. صفحه گرافیکی سنگین است و با به نظر می رسد خیلی بهتر باشد، اما در صفحه طولانی تر نرخ تبدیل 37٪ افزایش یافته است!






تیم آزمایش A / B دیگری را انجام داد در برابر یک صفحه اصلی با عکس یک شخص واقعی در پس زمینه. ایجاد یک تجربه شخصی تر نرخ تبدیل بیش از 100٪ افزایش یافت.



تصور این است صفحه گرافیکی سنگین بهتر عمل کند. با این وجود از طریق آزمایش طرح های مختلف تیم درس های ارزشمندی را آموخت: هرگز فرض نکنید!





من پیشنهاد می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی (یا صفحه فرود) را تصور کنید و ببینید چه چیزی را می توانید تغییر دهید که ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهد.


مایل باشید طرح کلی فعلی خود را فراموش کنید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. ممکن است کاملا نتیجه بی تاثیر باشد، اما ممکن است منجر به نرخ تبدیل بسیار بیشتر شود.





مقالات مرتبط







راههای بهبود UX طراحی وب سایت تجارت الکترونیک




17روند طراحی سایت و UI برای سال 2019




اصول ایجاد صفحه نمونه کارها برای طراحان وب سایت

چهارشنبه 12 تیر 1398 - 02:57
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 44
عضويت : 19 /7 /1397
پاسخ : 20 RE مرور کلی نکات طراحی وب :


مرور کلی نکات طراحی وب سایت Responsive


آموزش طراحی سایت



قبلا ما در مورد رسانه ها صحبت کردیم، در این مقاله ما خواهیم آموخت نقاط ضعفی را که طراحی وب سایت پاسخگو را متزلزل می نماید.

همه چیز در مورد اندازه صفحه نمایش های مختلف است؟ برای درک قضیه، اجازه دهید با استفاده از یک قیاس به بررسی بپردازیم.

تصور کنید که طرحی برای ساخت یک خانه زیبا و جدید دارید. زیر بنا مهم است، زیرا تمام خانه به آن بستگی دارد. پس از پایه، نخستین سطح خانه اهمیت دارد، چون بقیه خانه روی آن ساخته میشود. در این خانه، طبقه اول یک نقطه شکست یا break points است. در صورتی که ما طبقه اول را اصولی و بر اساس اندازه و متراژ استاندارد بنا نکنیم طبقات بالا تر نیست دچار بی نظمی می شوند حتی اگر بهترین تیم مهندسی مسول طبقات بالا باشد.
نقطه ی شکست در طراحی واکنش گرا م


نقطه شکست در طراحی واکنش گرا ( RWD ) تغییر پهنای مرورگر می باشد. وقتی اندازه صفحه را تغییر می دهد مثلا از اندازه اولیه 960px به 768px هنر طراحی واکنش گرا بایستی وارد عمل شود. در واقع عملکرد نامناسب تغیر اندازه نقطه شکست طراحی واکنشگرا است


نقطه ی شکست متداول

به طور متوسط، هر سایت پاسخگو دارای حداقل دو نقطه شکست است. برای تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه. دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه بر اساس اندازه صفحه نمایش آی فون و آی پد است، زیرا این دستگاه ها محبوب ترین دستگاه های موجود در دستگاه های تلفن همراه و تبلت هستند.


اما این تغییر اندازه ها بر اساس آی فون و آی پد معیار و استاندارد صحیحی است یا خیر بحث مفصلی می باشد. آیا این بهترین تجربه است یا نه؟

ایجاد نقاط سفارشی

تقریبا هیچ دو وب سایتی مشابه هم ساخته نمی شوند. با توجه به این موضوع، استفاده از نقطه های پایانی استاندارد پیشفرض ممکن است نیازهای واکنشگرایی سایت را خوب پوشش ندهد.
بنابراین، کشف کردن کجا و زمان انتقال نقطه در محدوده نقطه توقف استاندارد مهم است.


ایجاد یک نقطه پایانی سفارشی بسیار ساده است. با این حال، راه های بسیاری وجود دارد که می توان آن را اشتباه انتخاب نمود .

چیدمان صحیح

تصور کنید یک وضعیت بسیار معمولی را که یک وب سایت پاسخگو در تمام ابعاد صفحه نمایش بزرگ محبوب بسیار عالی است، اما طرح در عرضهای کوچکتر مرورگر در منطقه 400px ممکن است خوب عمل نکند.


از آنجا که این یک عرض صفحه نمایش زیاد محبوب نیست، طراح در پشت صحنه فقط تصمیم گرفته از آن بگذارد. این تصمیم خوبی بود؟ نه!


هدف از RWD ایجاد بهترین راه حل در ابعاد مختلف صفحه نمایش مرورگر می باشد و باید پیش بینی آینده را نیز داشته باشید. فقط دستگاههای متداول امروز نباید عامل تعیین کننده ای در مورد نقاط شکست یک سایت پاسخدهنده باشند.
باید چیدمان عناصر بگونه ای باشد که ابعاد نچندان مطرح نیز بخوبی پشتیبانی شود تا در آینده مشکلی پیش نیاید. یک کارشناس RWD از کجا بایستی شروع کند

از زمان انتشار قابهای واکنشی که در حال حاضر در دسترس هستند، یادگیری استفاده از RWD به طور قابل توجهی ساده شده است. با این حال، مانند هر شروعی، تازه کارها از کد که توسط دیگران اجرا شده استفاده می کنند و پروژه های خود را بر اساس آن می بندند.
پیشنهاد می شود نیازی نیست چرخ را اختراع کنید از قالب ها و نمونه کارهای دیگران استفاده کنید و بمرور کامل شوید
چگونگی ایجاد یک نقطه گذار سفارشی در مسیر مناسب

برنامه های زیادی مانند تغییر اندازه پنجره برای Chrome وجود دارد و برای کارهایی مثل این بسیار عالی هستند، ابعاد جاری در گوشه سمت راست پایین نشان داده می شود. شما می توانید تناقضات را در ظاهر پیدا کنید. یا با یک برنامه مانند Resize Window، شما نیاز به صرف وقت برای دیدن سایت خود در هر پیکسل های مختلف عرضی را از بین می برید.


مقالات مرتبط







محتوای خود را با شمارنده های CSS سازماندهی کنید




چگونگی طراحی فرم ها و اشکال در CSS




در 10 دقیقه با فتوشاپ یک طرح تایپوگرافی زیبا ایجاد کنید

چهارشنبه 12 تیر 1398 - 03:02
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ